Alan Simpson

05: Full Members
  • Content count

    171
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-18 Bad

About Alan Simpson

  • Rank
    First Team Squad

Recent Profile Visitors

2,019 profile views
  1. Alan Simpson

    Who would you like to see at ICT next season?

    Wonder if Willo Flood would be up for a season in the highlands he's made a proper mess of his moves so far this yr! Could still do a turn!
  2. Alan Simpson

    Season Ticket

    Ye picked it up was sent back from my old address happy days COYC!
  3. Alan Simpson

    Season Ticket

    Still not got my card a trip to the ticket office tommoz on the horizon
  4. Alan Simpson

    Liam Polworth

    Pollys defo gonna leave no matter what division wer in could do a turn for a mediocre premier side i.e. Dundee or Hamilton which is where hel end up
  5. Alan Simpson

    Season Ticket

    My 2 kids got there's last week mine however has still not shown up any1 else had problems?
  6. Alan Simpson

    Next season expectations

    Caley need to get the proper young fans interested then the dads will follow read a few years ago how St Mirren were giving packs with club motif bibs etc to newborns in the hospital amongst other projects i.e. Free tickets to schoolies with accompanying adult gotta think cradle to grave supporters ! Make the match day more razzmatazz like an American team cheerleaders ball boys waving club flags!
  7. Alan Simpson

    Who would you like to see at ICT next season?

    Personal insults to big Scott aside I would've preferred a change in the back room staff he was there throughout the foran disaster and showed nothing but hopefully I'm wrong and he turns out to be mourinho! Just looks like a lazy cheap option!
  8. Alan Simpson

    Who would you like to see at ICT next season?

    That's offensive to the traveling community just as my tongue in cheek comments bout big Scott proper offended the more portly ICT fans! Tim Chow btw ain't a bad player at all would defo be a cracking squad player
  9. Alan Simpson

    Who would you like to see at ICT next season?

    Oh no iv been red dotted for slagging of big Scott hope he ain't on this I'll be getting the treatment he should've gave Polly!
  10. Alan Simpson

    Next season expectations

    I totally expect us to be pushing for the title and to retain the irn bru cup anything other than that would be a disaster in my eyes COYC!
  11. Alan Simpson

    Season Ticket

    Anybody got there tickets yet? Still waiting on mine
  12. Alan Simpson

    Who would you like to see at ICT next season?

    Warrens best days are well behind him surely even a rookie like kettlewell can see that !
  13. Alan Simpson

    Who wants Gary Warren to stay?

    Hopefully his wages will be used to sign a striker! Best of luck to big Warren wherever he ends up
  14. Alan Simpson

    Who would you like to see at ICT next season?

    Delighted to get Mcart a proper top prospect! Dunno much about the striker his stats for Barrow are brutal something like 8 goals in43 games usualstats for a striker we sign fingers crossed he's a good un
  15. Alan Simpson

    Who wants Gary Warren to stay?

    He's just testing the water ain't he putting it out there that warren can leave on a free no takers he's still gonna be with us Robbo nos exactly what he's doing !