Alan Simpson

05: Full Members
  • Content count

    110
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-14 Bad

About Alan Simpson

  • Rank
    Reserve Team

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Alan Simpson

    Who would you like to see at ICT next season?

    Oooops lol
  2. Alan Simpson

    New kit?

    Your trying to tell me that fckin home top looks decent are you residing in new Craig's by any chance??
  3. Alan Simpson

    New kit?

    Haha thanx pal good to no you've got my back
  4. Alan Simpson

    New kit?

    The home top is fckin horrendous! That's up there with Coventrys Brown away top! Need to be the away top!
  5. Alan Simpson

    New kit?

    I always find the quality of the caley top shocking as oppose to when I buy my yearly juventus top which never shows wear and tear where the ict top is usually relegated to battered work wear!
  6. Alan Simpson

    Who would you like to see at ICT next season?

    Must be a new central defender on the way surely seeing as big warrens been freed! Wonder if it's gonna be the Spanish guy I mind when he was at east fife he was making waves sure rangers tried to sign him tho obvs he had the good sense to avoid sevco
  7. Alan Simpson

    Championship 2018/19

    Look at the atmosphere at the Dunfermline game the ground was rocking the team start winning be the same again hopefully! Worse support than County I doubt that tho tbf they've a far better ground with the stands right on top of the pitch like a mini Tyne castle
  8. Alan Simpson

    Championship 2018/19

    Need to loose the small **** team mentality a lot of our fans seem to have that we should be grateful to compete with giants like Morton and Livi we were in the spl on merit and competed well every season until the foran disaster in our short existence wev done things most of these teams can only dream of Europe Scottish cup league cup final! We might not be as old as these clubs but wer defo more successful enough of the defeatist mentality wer the big dogs in this division time we showed it I'm defo gonna punt a tenner on us romping the league
  9. Alan Simpson

    Who would you like to see at ICT next season?

    Robbos a legend on the Edinburgh clubbing circles longest kilt in the regiment from what iv heard lol!
  10. Alan Simpson

    Who would you like to see at ICT next season?

    Hopefully get another couple of players in defo do with a central defender and a striker the Spanish boy from Dundee be a decent signing Warrens on his last legs! Surely with robbos legendary exploits he can unearth a striker Austins a top boi but injury prone what about Ryan Hardie freed by rangers wouldn't cost a mint surely
  11. Alan Simpson

    Championship 2018/19

    True story that's why I couldn't understand the mentality of some fans on here that they never expected promotion chuffed with that season I was fckin gutted fully expected us to absolutely romp the league! Dangerous times don't wanna be down here to long not exactly awash with cash the championship no parachute payment every year I'm afraid
  12. Alan Simpson

    Championship 2018/19

    Gonna be a nightmare this season can't afford as poor a start as last year. Gotta sign another striker to Austins very injury prone and don't think bells up to it tbh Oakleys a player in the making tho
  13. Alan Simpson

    Who would you like to see at ICT next season?

    Still a better ratio than john Baird lol
  14. Alan Simpson

    Who would you like to see at ICT next season?

    I no that credit where credits due but ffs some of the drivel we were served up at the start of the season was unreal I'd have improved the team let alone a class act like mutumbo!
  15. Alan Simpson

    Liam Polworth - One Of Our Own - Take 2

    What abuse does polworth get iv never heard any so I doubt hel hear it on the pitch! Most home games u can hear a crisp packet rustle these days!